Thursday, October 11, 2018

Katil Urut Melayu

Urutan Melayu adalah unik. Urutan melayu berkesan dari hujung rambut hingga hujung kaki dan terkesan dari kulit hingga ke tulang. Seorang tukang urut melayu mesti mempunyai tenaga kerana bukan saja menggosok tapi sambil menekan dan mencari punca urat hinggalah sampai melipat tubuh badan "mangsa". Tukang urut melayu juga bukan hanya menggunakan jari tetapi juga buku lima, tapak tangan dan siku.

Katil urut yang terdapat dipasaran adalah tinggi dan diperbuat daripada besi. Banyak kes yang menyebabkan kaki katil patah dan ketinggian katil juga didapati tidak sesuai dengan cara urutan melayu.

Oleh itu tukang urut melayu memerlukan katil urut khas yang sesuai dengan cara urutan melayu. 


Kini Jana Herba memperkenalkan KATIL URUT MELAYU


Katil Urut Melayu adalah produk terbaru keluaran kami yang mana dijangka dapat memenuhi kehendak tukang urut melayu kerana produk ini adalah juga permintaan mereka. Antara perkara yang direalisasikan pada katil urut melayu kami ialah:
1 Diperbuat daripada 100 peratus kayu Penaga. Seperti yang diketahui kayu penaga penuh khasiat dan aura kayu ini dipercayai boleh diserap oleh tubuh. 
2. binaan yang kuat. Ini adalah perkara yang paling dititikberatkan kerana itu kami menggunakan paku, gam kayu dan sktu untuk ketahanan. Mempunyai 6 kaki katil yang tidak dijumpai dimana mana buatan katil yang sekecil ini. Ini kerana kami ingin memastikan kekuatan dan ketahanan apabila dua orang sekali berada diatas iaitu semasa tukang urut meregang dan melipat badan pelanggan.


3. Bahagian atas katil boleh dilipat dan didirikan sebagai penyandar dan bahagian bawah boleh dilipat sedikit untuk menaikkan lutut. posisi ini bagi memastikan punggung tidak menggelongsor kedepan. Posisi ini juga berguna bagi mengurut hanya bahagian kaki (foot reflexology)

Oleh itu Katil Urut Melayu adalah pilihan anda sekarang. Harga yang kami tawarkan adalah RM1650. Untuk tawaran pengenalan ini kami menghadiahkan satu unit bangku comel tukang urut.

Kepada yang merasakan katil ini sangat berfaedah, tempahlah unit anda sekarang juga...

Untuk menempah bolehlah hubungi:
En. Tarmizi (bahagian jualan dan promosi)
Tel/SMS/Whatsapp : 012-6963987
blogspot : bertangasdanmandiwap.blogspot.com

2 comments:

  1. Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
    mampir di website ternama I O N Q Q
    paling diminati di Indonesia,
    di sini kami menyediakan 5 permainan dalam 1 aplikasi
    ~bandar poker
    ~bandar-q
    ~domino99
    ~poker
    ~bandar66
    segera daftar dan bergabung bersama kami.Smile
    Whatshapp : +85515373217

    ReplyDelete
  2. assallam...barang ini masih ada? Ingin cxara pembelian nya serta ukuran...

    ReplyDelete