Saturday, September 14, 2013

Pusat Terapi Jana Herba menjanjikan lebih lagi untuk pelanggan.


Sejak memulakan perniagaan ini iaitu pada tahun 2008, Kami telah berurusniaga dalam talian (online). Pelanggan kami terdiri dari seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei. Kepada yang berkesempatan mereka ingin pergi sendiri kekilang kami diBukit Beruntung. Maka Janaherba telah mengambil keputusan untuk membuat sedikit renovasi pada kilang untuk memberi lebih perkhidmatan kepada pelanggan.






Maka kilang kami di No. 15, Jalan Jejarum 2B/3, Bukit Beruntung, 48300 Rawang, Selangor telah dijadikan Pusat Terapi JanaHerba, Ianya bertindak sebagai:
1. Penjualan dan pengambilan produk untuk pelanggan dan pengedar.
2. Perkhidmatan untuk mencuba produk.
3. Pusat Servis untuk pembaikan.

Penjualan dan Pengambilan Produk
Kepada seluruh pelanggan dari Malaysia mereka kini boleh datang terus ke Pusat Terapi Janaherba untuk membeli produk dan mendapat tunjuk ajar dan nasihat daripada kami tentang kelebihan produk-produk Janaherba. Kepada yang tiada kesempatan kami masih membuat penjualan melalui "online" dengan pusat pengambilannya di Pusat Terapi Janaherba ini.

Perkhidmatan untuk mencuba produk
Di Pusat Terapi Janaherba para pelanggan juga boleh mencuba pelbagai produk Janaherba. Mereka boleh mandi wap kerana disediakan bilik berasingan untuk lelaki dan perempuan. Sesi bertangas juga disediakan untuk mereka yang memerlukan terutamanya kepada para ibu dalam pantang. Ini bermakna jika mereka tidak berniat untuk membeli para pelanggan masih boleh menikmat kaedah bertangas dan mandi wap dengan datang terus ke Pusat Terapi Janaherba dengan cas yang berpatutan.

Pusat Servis untuk pembaikan.
Kepada para pelanggan, Janaherba telah memberi jaminan yang tertentu untuk setiap produk. Dalam tempoh jaminan para pelanggan boleh datang terus ke Pusat ini dan pihak Janaherba akan membaikinya tanpa sebarang kos. Jika telah lepas tempoh jaminan mereka akan dikenakan cas yang berpatutan.

Kebanyakan pelanggan yang ditanya, mereka lebih suka datang terus ke Pusat Terapi Janaherba ini kerana boleh mendapat tunjuk ajar dan nasihat terus daripada kami dalam segala hal tentang bertangas dan mandi wap.

Untuk lebih maklumat anda bolehlah menghubungi{

Ahmad Tarmizi bin Zaid
Pengurus bahagian Jualan dan Promosi
Janaherba Enterprise (001744170-W)
15, Jalan Jejarum 2B/3,
Bukit Beruntung,
48300 Rawang, Selangor
Tel: 012-6963987
email: janaherba@gmail.com
blog: http://bertangasdanmandiwap.blogspot.com

No comments:

Post a Comment