Tuesday, December 26, 2017

Tawaran Belian Kombinasi - Hadiah tahun baru 2018


Kepada para wanita yang telah mengenali produk Jana Herba pasti tahu akan kebaikan dan keberkesanan Set Tangas A1 dan Set Tangas Cleopatra. Jika dibeli berasingan harganya mencecah RM1580. Sekarang dengan Pembelian Kombinasi anda akan mendapat Set Tangas A1 juga Set Tangas Cleopatra dalam satu harga iaitu hanya RM890.

BELIAN KOMBINASI

Belian Kombinasi adalah cara kami untuk membantu pemilik spa atau spa bergerak supaya dapat meluaskan kombinasi atau pakej perkhidmatan kepada pelanggan mereka. 
Kedua dua set ini boleh bertangas, bertungku dan bersauna dan dengan adanya sandar tangas (Set Tangas Cleopatara) pakej anda akan terasa lebih mewah dan santai. Jika anda mempunyai pelanggan yang terlalu gemuk sehingga tidak selesa untuk duduk di Set Cleopatra anda boleh gunakan Set Tangas A1 sahaja kerana kekuatan bangku tangas A1 yang optimum. Kedua dua set tangas ini menjadi pilihan pengamal rawatan perbidanan kerana rasanya, hasilnya dan kepuasan pelaggan yang sentiasa menjadi keutamaan mereka.

Jika dahulu apabila anda telah membeli Set Tangas A1 (RM690) dan ingin menaiktaraf kepada Set Tangas Cleopatra, anda harus membeli Sandar Tangas dengan harga RM320 dan total kombinasi ini ialah RM1100. Itulah sebabnya kami sangat mengesyorkan kepada anda untuk merebut peluang belian kombinasi ini.

Tambahan pula sekarang ini semua set tangas keluaran Jana Herba menggunakan kayu penaga yang berkhasiat dan sangat bermanfaat kepada wanita.

Belian kombinasi ini hanya sehingga 31 Januari 2018 sahaja dan jadikan tarawan ini sebagai pemangkin untuk kejayaan anda pada tahun baru ini.

Untuk lebih info jangan berlengah untuk menghubungi:
Tel/SMS/Whatsapp : +6012-6963987 
email : janaherba@gmail.com
blog : bertangasdanmandiwap.blogspot.my

No comments:

Post a Comment